
ပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးဉာဏ္ထြန္းေအာင္အား ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ တည္ေဆာက္မည့္ Incheon International Airport Corporation ႏွင့္ မႏၲေလး အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္အား Aviation Logistic Hub တည္ေဆာက္မည့္
Mitsubishi Corporation တုိ႔မွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားသည္ ယေန႔တြင္ အဆိုပါ ၀န္ႀကီး႐ံုး၌ လာေရာက္ေတြ႕ဆံုၾကရာ ျပည္ေထာင္စု ၀န္ႀကီးက ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ လက္ရွိ အသံုးျပဳေနသည့္ ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္မွာ ႏွစ္စဥ္ ခရီးသည္ ၂ ဒသမ ၇ သန္းသာ ကိုက္တြယ္ႏုိင္ေၾကာင္း၊ ေလေၾကာင္း ခရီးသြားလာမႈတြင္ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္မွစ၍ ႏွစ္စဥ္ ၂၄ ရာခိုင္ႏႈန္း တိုးတက္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္ကုိလည္း ခရီးသည္ ေျခာက္သန္း ကုိင္တြယ္ႏုိင္ေအာင္ တိုးခ်ဲ႕သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သို႔ရာတြင္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္သည္ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရန္ ေျမေနရာ ကန္႔သတ္ခ်က္မ်ား ရွိေနသည့္အတြက္ အနာဂတ္ေလေၾကာင္းသြားလာေရး ေလဆိပ္သစ္အျဖစ္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ တည္ေဆာက္ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေနာင္တြင္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ကို ပင္မ၀င္ေပါက္ အျဖစ္ ေျပာင္းေရႊ႕အသံုးျပဳသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ အေရွ႕မွ အေနာက္သုိ႔ ျဖတ္သန္းသြား လာ သည့္ ေလေၾကာင္း လမ္းမ်ားသည္ မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္ဆံု၍ ခြဲသြားၾကသကဲ့သုိ႔ အာဆီယံ-တ႐ုတ္၊ အာဆီယံ-အိႏၵိယတုိ႔ကို ကုန္းလမ္းျဖင့္ ဆက္သြယ္ရာတြင္လည္း မႏၲေလးၿမိဳ႕ကို ျဖတ္သန္းသြားရသဖင့္ မႏၲေလး အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္ကို အခ်က္အခ်ာက်ေသာ ေလေၾကာင္းကုန္စည္ ပုိ႔ေဆာင္ေရး အဓိကေသာ့ခ်က္ (Aviation Logistic Hub) အျဖစ္ တည္ေဆာက္ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေနာင္တြင္ တ႐ုတ္-အိႏၵိယ ႏုိင္ငံမ်ားက ၄င္းတုိ႔၏ ကုန္ပစၥည္းမ်ားကို အာရွႏုိင္ငံမ်ားႏွင့္ ဥေရာပႏုိင္ငံမ်ားသို႔ မႏၲေလးေလ ဆိပ္မွတစ္ဆင့္ အခ်ိန္တိုအတြင္း ပုိ႔ေဆာင္ႏုိင္မည္ျဖစ္သည္ဟု ရွင္းလင္း ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္ ၂၂ ရက္ေန႔တြင္ ေၾကးမံု သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
by http://myanbnews.blogspot.com
No comments:
Post a Comment